Twitter
Dipper
Dipper

0x0
51.31kB

Dipper

20-08-2012 5:45 CEST

Projekt klienta Twittera. Napisany w C++ z użyciem bibliotek GTK+ i WebKit.
Na tą chwilę obsługuje:

  • logowanie OAuth,
  • przeglądanie głównych osi czasu (home, reply) i prywatnych wiadomości,
  • pisanie tweetów i prywatnych wiadomości,
  • usuwanie tweetów i prywatnych wiadomości,
  • retweety,
  • dodawanie/usuwanie tweetów do ulubionych,
  • zmiana tematu graficznego tweetów.

Kod źródłowy nie jest jeszcze dostępny. Jednak z czasem stanie się otwarty.

Netlink24
Netlink24.pl

1265x838
490.33kB

Netlink24

16-07-2011 0:13 CEST

Strona Netlink24. Silnik strony jest mojego autorstwa. Pociąłem także szablon. Zrealizowane jako CMS z panelem administratora. Posiada m.in. obsługę wielojęzyczności, newsletter, możliowść rejestracji, obsługę systemu płatności internetowych.

Strona: www.netlink24.pl
hicks Tournament
hicks Tournament

1024x768
123.09kB

hicks Tournament

30-07-2010 1:02 CEST

Projekt silnika gry 3D nad którym aktualnie pracuję. Nazwa nawiązuje do gry Unreal Tournament. Projekt napisany jest w C++. Używa OpenGL i GLSL. Na tą chwilę obsługuje:
  • nieograniczoną ilość źródeł światła,
  • dynamiczne oświetlenie,
  • mapy oświetlenia,
  • parallax mapping,
  • systemy cząstek,
  • interpolowana animacja szkieletowa,
  • dynamicznie generowane tekstury,
  • drzewa BSP,
  • trójwymiarowy skybox.
Ponieważ na zrzutach ekranu niewiele widać to zamieszczam filmik z działającym silnikiem, który można znaleźć tutaj: hicks Tournament - filmik.

Tekstury widoczne na screenie i filmiku są zapożyczone z gry Unreal Tournament 2004. Na filmiku widać też model z gry Half-life.
Nettle
nettle.pl

1200x960
131.62kB

Nettle

03-03-2011 20:14 CET

Strona firmy Nettle. Silnik strony jest mojego autorstwa. Pociąłem także szablon. Zrealizowane jako CMS z panelem administratora. Posiada m.in. obsługę wielojęzyczności i newsletter.

Strona: www.nettle.pl
Neko-zegar
Neko-zegar

800x600
97.93kB

Neko-zegar

14-04-2009 1:16 CEST

Neko-zegar to prosty zegarek graficzny z obsługą skórek dla systemów Linux. Napisałem go w C++ wykorzystując m.in. bibliotekę GTK+. Więcej informacji oraz pliki do pobrania można znaleźć na stronie domowej programu:

nekozegar.hicks.pl
Copyright © 2006-2014 Michał Buczeluk.
Kopiowanie jakichkolwiek materiałów z tej strony lub wykorzystywanie ich bez wiedzy i zgody autora jest surowo zabronione.